fbpx

BANNER vezeteu

Scrie un comentariu

edu elite 10iulie

pro sigla

Autostrada Transilvania este un proiect de importanță majoră pentru Ardeal, dar și pentru România, întrucât este puntea de legătură între regiunile din sudul, centrul și nord vestul țării, dar și liantul spre Europa de Vest, având în vedere că ar trebui să ajungă până la granița cu Ungaria, unde se va uni cu autostrada din partea maghiară.

După mai bine de 15 ani de la demararea proiectului, există încă porțiuni întregi pentru care nu s-au făcut nici măcar studiile de fezabilitate. În 2014, în timpul guvernării lui Victor Ponta, au fost semnate contractele de execuție pentru Loturile 1 și 2 de pe porțiunea Sebeș-Turda. Astăzi, după 6 ani, acestea nu sunt finalizate.

˝Este inadmisibil ca după atâția ani de când s-au demarat lucrările, acestea să nu fie finalizate și să nu se ia nicio măsură din partea autorităților române. Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, spunea în februarie că ­nimeni nu își bate joc de România, pe banii românilor. Ce s-a întâmplat între timp, domnule Ministru? De ce nu aveți curaj să trageți la răspundere firmele cu care s-au semnat contractele? De curând, președinta CNAIR a avut un moment de sinceritate și a declarat că sunt doar 60% șanse ca anul acesta să fie date în folosință loturile 1 și 2 de pe tronsonul Sebeș-Turda, iar CNAIR nu poate face niciun fel de presiuni asupra constructorilor. Se pare că, totuși, domnilor guvernanți, vă bateți joc dumneavoastră înșivă de banii românilor. Singurul lucru la care mă pot gândi este acela că PNL acționează în mod deliberat în sensul izolării Ardealului de București și a României de restul Europei. Altfel nu îmi pot explica ceea ce se întâmplă!˝, a declarat Remus Lăpușan, lider al partidului PRO România Cluj.

Reamintim faptul că PRO România susține proiectele de macro-infrastructură rutieră, care ar ajuta la intensificarea schimburilor comerciale între regiunile României, dar și la atragerea investitorilor străini. Multe companii multinaționale evită în acest moment să deschidă puncte de lucru în România din cauza faptului că transportul produselor finite către Europa s-ar face foarte greoi, din cauza lipsei autostrăzilor. Astfel, România pierde constant zeci de milioane de euro, iar forța noastră de muncă calificată migrează către alte state europene, generând alte probleme sociale.

PRO România Cluj

Biroul de presă

WhatsApp Image 2020 04 18 at 15.32.20

banner caribic 012019

Se încarcă comentariul... Comentariul va fi reîmprospătat ulterior 00:00.

Fii primul care comentează.

Spune ceva aici...
Log in with ( Te înregistrezi pe site? )
sau postează ca vizitator

Echipa TurdaNews

Gelu Florea
Manager/Jurnalist
Daciana DERDA
Jurnalist
Florin CRIȘAN
Jurnalist
Eugen Pop
Jurnalist
Iulia FLOREA
Administrativ/Contabilitate