m install
petlinii
nello construct

Șanse mici ca lotul 1 al Autostrăzii 10 Sebeș – Turda să fie terminat integral până la 30 noiembrie

zamblau eugen
floris

A început relocarea stâlpilor de înaltă tensiune, unul dintre blocajele invocate de către constructor care practic îl împiedica să termine lucrările la pasajul peste calea ferată din Alba Iulia, unul dintre punctele critice ale lotului.

Chiar dacă este puțin probabil ca lotul 1 al Autostrăzii 10 Sebeș – Turda să fie terminat integral până la 30 noiembrie, există vești bune, scrie Ziarul Unirea. Miercuri a început relocarea celor doi stâlpi de înaltă tensiune care îl împiedicau pe constructor să termine lucrările la pasajul peste calea ferată. 

Deținătorul liniei electrice aeriene, Electrica, a făcut în primăvară demersuri pentru deblocarea situației, iar autorizația de construire a fost eliberată la 1 iulie, astfel că stâlpii vor fi mutați. Se dorește finalizarea lucrării în cursul acestei luni. Odată relocați stâlpii, italienii de la Impresa Pizzarotti vor avea câmp liber să avanseze rapid cu construcția pasajului peste calea ferată și a nodului rutier Alba Iulia Nord.

Lotul 1 al A10, de 17 km, este executat de asocierea Impresa Pizzarotti & Pomponio Construcții și are un stadiu fizic de 90%. Execuția loturilor 1 și 2 a demarat în 2014, acestea urmând să fie gata în noiembrie 2020. Loturile 3 și 4 ale A10 au fost date în circulație în 2018.

 

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj pe Whatsapp 0744694876
awe infra
ubitech
viamso
Abonează-te
Anunță-mă de
guest

0 Comentarii
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile
Abonează-te la site-ul de știri prin email

Introdu adresa de email pentru a te abona la acest site de știri și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.
Astfel, alegi ce să citești, când să citești și nu ratezi nimic care ar putea fi important pentru tine!

Alătură-te celorlalți 73 de abonați.

transilvania impact

restaurant potaissa

ca aries turda

Aeroportul Cluj

Ultimele articole: